Naujienos

Slapto pirkėjo tyrimai elektroninėse parduotuvėse

Didėjant konkurencijai tarp elektronine prekyba besiverčiančių įmonių, kiekvienai iš jų derėtų atkreipti dėmesį į jų bei jų konkurentų teikiamų paslaugų kokybę.

LP Consulting įgyvendina naujovę Lietuvoje – siūlo atlikti slapto pirkėjo tyrimą elektroninės prekybos sistemoje. Užsienio šalių praktikoje elektroninės parduotuvės jau keleri metai užsako tokius tyrimus, siekdamos įsivertinti savo teikiamos paslaugos kokybę, numatyti bei įgyvendinti pokyčius, palengvinančius bei pagreitinančius kliento apsisprendimo ir apsipirkimo galimybes.

Atliekant slapto pirkėjo tyrimą elektroninėje parduotuvėje, dėmesys kreipiamas į šiuos pagrindinius aspektus:

  • sistemos valdymo patogumas klientui (procesų bei instrukcijų aiškumas, išsamumas ir pan.);
  • prekybos sistemos galimybės (prekių, akcijų pateikimas, atsiskaitymo būdai ir pan.);
  • prekių pristatymo, grąžinimo, keitimo terminai ir sąlygos;
  • klientų konsultavimas, nesklandumų šalinimo priemonės;
  • kita (pagal individualų susitarimą su užsakovu).